موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

وی باکس فورتنایت | همه آنچه باید بدانید

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز به بررسی وی باکس فورتنایت می پردازیم، با ما همراه باشید.

فورتنایت یک بازی آنلاین در سبک بتل رویال است.نسخه اولیه این بازی در سال ۲۰۱۷ برای چند سیستم عامل عرضه شد. این بازی پس از بازی پابجی ساخته شد و در سبک آن بازی است. در این بازی هم ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره فرود می آیند و به رقابت با یکدیگر می پردازند.

تفاوت فورتنایت با سایر بازی های سبک بتل رویال، وجود عناصر ساخت و ساز در این بازی است. با استفاده از عناصر موجود در بازی، به ساخت و ساز بپردازید و بقیه افراد حاضر در جزیره را از بین ببرید تا تنها فرد بازمانده در آن جزیره باشید.

وی باکس چیست؟

وی باکس، ارز موجود در بازی فورتنایت است که ارزش زیادی دارد و شما می توانید در بازی فورتنایت از آن استفاده های زیادی کنید. با استفاده از وی باکس می توانید چیز های زیادی را بخرید مثلا میتوانید اسکین های این بازی را خریداری کنید و یا بتل پس بخرید. با استفاده از بتل پس هم که در هر فصل تغییر می کند میتوانید چالش هایی را بازگشایی کنید که دستاورد های بهتری را بدست آورید. برای خرید هر بتل پس باید ۹۵۰ وی باکس پرداخت کنید. همچنین سایر آیتم ها را می توانید در فروشگاه بازی با استفاده از وی باکس خریداری کنید. با خیال آسوده می توانید خرید وی باکس فورتنایت را از طریق سایت موجو جم انجام دهید.

آیا وی باکس رایگان وجود دارد؟

سایت های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند می توانید از آنها وی باکس رایگان بگیرید. اما باید مواظب باشید زیرا بسیاری از آن ها دروغین هستند و باید مواظب باشید که اطلاعات اکانت خود را تا مطمئن نشده اید در اختیار آن ها نگذارید و فریب نخورید.

با خرید جم از سایت موجو جم پیروز بازی شوید.

بهترین چیز هایی که می توانید با وی باکس بخرید:

بتل پس

خرید بتل پس یک پیشنهاد خوب برای خرج کردن وی باکس است. با استفاده از ۹۵۰ وی باکس می توانید یک بتل پس را خریداری کنید و تا آخر فصل دستاورد های آن را تکمیل کنید.

خرید آیتم های ظاهری

اگر به ظاهر کاراکتر خود اهمیت می دهید، میتوانید در بخش آیتم شاپ بازی موارد دلخواه خود را با استفاده از وی باکس خریداری کنید.برای خرید لباس های فروشگاه از ۸۰۰ الی ۲۰۰۰ وی باکس باید پرداخت کنید. همچنین می توانید ابزار دلخواه خود را از فروشگاه بازی خریداری کنید. دنس های بازی هم از ۲۰۰ وی باکس شروع می شوند.

وی باکس فورتنایت
وی باکس فورتنایت

خرید وی باکس فورتنایت

به آسانی و به سرعت می توانید وی باکس این بازی را از فروشگاه موجو جم با اطمینان خریداری کنید.

اگر از طرفداران بازی فورتنایت و از بازیکنان حرفه ای این بازی هستید، میتوانید وی باکس این بازی را خریداری کنید و با استفاده از وی باکس، آیتم ها و بتل پس فورتنایت را خریداری کنید.

در مقاله های قبل به بررسی سوالات متداول بازی فورتنایت پرداخته شده است. می توانید با مراجعه به آن پاسخ سوالات خود را به راحتی بیابید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »