موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به تازگی بروزرسانی فصل ۱۳ کال آف دیوتی موبایل منتشر شد که جنگ زمستانی نام دارد. مثل همیشه ، موارد جدیدی به بازی اضافه شده است. که یکی از این موارد یک نقشه جدید به نام Nuketown Russia است. همانطور که از نامش پیداست ، این نسخه جدیدی از نقشه کلاسیک Nuketown است. با این حال ، این مکان به جای اینکه در ایالات متحده قرار داشته باشد ، در تاسیسات هسته ای در چرنوبیل قرار دارد.

لازم به ذکر است که طرح کلی Nuketown Russia تقریباً مشابه نسخه کلاسیک Nuketown است. به همین ترتیب ، نکات در اینجا می تواند در نسخه کلاسیک نقشه نیز استفاده شود.

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل : نکاتی برای آشنایی با مپ Nuketown

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل : نقاط دید را بشناسید

نقشه Nuketown روسیه نقشه ای کوچک است ، به همین دلیل مناطق خاصی در نقشه وجود دارند که می توانید تقریباً نیمی از چشم انداز نقشه را از آنجا ببینید. دانستن این مسئله بسیار حیاتی است زیرا این می تواند به معنای تفاوت برد و باخت باشد. بازیکنان دفاعی می توانند از این مناطق برای مقابله با حریفان خود استفاده کنند ، در حالی که بازیکنان تهاجمی باید قبل از حرکت این مناطق را بررسی کنند.

فصل 13 کال آف دیوتی موبایل

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل : برای مدت طولانی کمپ نزنید

همانطور که قبلاً ذکر شد ، نقاطی در مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل وجود دارد که دید وسیعی از نقشه در اختیار شما می گذارد. به همین دلیل ، کمپ زدن برای مدت طولانی و شکار دشمنان بسیار وسوسه کننده است. با این حال ، برای مدت طولانی در یک مکان واحد کمپ نزنید. طولی نمی کشد که دشمنتان متوجه می شوند شما کجا هستید و سعی می کنند شما را نابود کند. هنگامی که با یک کمپ کننده روبرو می شوید ، استفاده از نارنجک را برای بیرون راندن آنها در نظر بگیرید.

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل

بیشتر بخوانید: بهترین سلاح های فصل ۱۳ کال آف دیوتی موبایل

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل : Central Gamble

در وسط شمال و جنوب نقشه دو وسیله نقلیه واقع شده است. این وسایل نقلیه مکانی عالی را برای پرش روی حریفانی که با هم تیمی هایتان درگیر شده اند می باشند . این وسیله نقلیه همچنین پوشش بسیار خوبی را ارائه می دهد ، به شما این امکان را می دهد تا دشمنان را به راحتی شناسایی کنید و بکشید. با این حال ، به خاطر داشته باشید که وقتی آن وسیله نقلیه منفجر شود ، به احتمال زیاد شما را با خواهد کشت.

فصل 13 کال آف دیوتی موبایل

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل : سلاح مناسب انتخاب کنید

Nuketown و Nuketown Russia فرصت هایی را برای انواع بازیکنان فراهم می کنند. با این حال ، برخی مناطق برای سلاح های خاص مناسب ترند. تک تیراندازها بهتر است در نزدیکی نقطه Spawn تیم خود اردو بزنند. کسانی که تفنگ حمله دارند می توانند در وسط و هنگام فشار دادن دشمنان کشنده باشند. SMS و اسلحه های شکاری می توانند در داخل دو خانه ویرانی ایجاد کنند. صرف نظر از این ، بسته به سلاح انتخابی خود نقش خود را انتخاب کنید.

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل

در صورت نیاز به سی پی این بازی برای مجهز کردن سلاح خود می توانید از طریق فروشگاه موجو جم اقدام به خرید سی پی بازی کالاف دیوتی کنید.

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل : دقت پرتاب نارنجک خود را تقویت کنید

در مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل نارنجک برای پیروزی بسیار کمک کننده است.برای همین حتما از نارنجک ها برای کشتن دشمنتان استفاده کنید.

مپ Nuketown کال آف دیوتی موبایل : مراقب بالای سرتان باشید

Nuketown Russia و Nuketown نقشه هایی با فضای بازهستند.به همین ترتیب ، باید انتظار داشته باشید که بسیاری از بازیکنان به یک امتیاز هوایی مانند پهپاد ، هلی کوپتر خفا یا حتی VTOL مجهز شوند.

شما می توانید با مراجعه به وب سایت رسمی بازی کالاف دیوتی موبایل از آخرین خبر های این بازی ها مطلع شوید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »