موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

مود Payload 2.0 پابجی موبایل

زمان مطالعه: 3 دقیقه

حالت Payload پابجی موبایل درحال بروز رسانی است که این بروزرسانی شامل ماشین‌ها و هلیکوپترهایی همراه با تیربار و آیتم های جدید و موارد بسیار دیگر می شود.

چند هفته پیش، از نسخه جدید بازی پابجی موبایل رونمایی شد و با Erangel بازسازی شده تجربه بی نظیری برایمان رقم زد. اکنون، به نظر می‌رسد که آپدیت بزرگ دیگری پیش رو است، نسخه ۲.۰ مود playload پابجی موبایل درحال بروزرسانی است.

مود Payload یکی از رایج‌ترین روش‌های مبارزه حالت Evo-ground بتل رویال در بازی پابجی موبایل است. این به روز رسانی در ماه اکتبر به عنوان بخشی از فستیوال‌های نیمه پاییز چین در نظر گرفته خواهد شد.
در ادامه به بررسی تغییراتی که در بروزرسانی های مختلف حالت payload 2.0 پابجی موبایل رخ می دهد می پردازیم.

وسایل نقلیه اکنون مجهز به سلاج هستند

در مود payload 2.0 پابجی موبایل وسایل نقلیه کاملا مسلح هستند – شما می‌توانید با یک وسیله نقلیه به تنهایی رانندگی کنید و به جای اینکه برای شلیک کردن از آن پیاده شوید میتوانید هم زمان با سلاحش از خودتان دفاع کنید. همه وسایل نقلیه که دارای چهار چرخ می باشند به دو عدد flamethrower که در مقابل آن‌ها نصب می شوند دسترسی دارند. این تیربارها خسارات زیادی وارد می‌کنند و می‌توانند در عرض چند ثانیه حریفتان را از بین ببرند. این flamethrowerها حتی می‌توانند در آب شلیک شوند.

به طور کلی، flamethrowers در درگیرهای وسایل نقلیه در برابر وسایل نقلیه کاربرد دارند. با توجه به دامنه کم آن‌ها، در مقایسه با یک دشمن عادی کاملا بی‌فایده است – اگر شما در محدوده هستید، فقط می‌توانید با اتومبیل به آن‌ها ضربه بزنید. همچنین یک سلاح سنگین دیگر به صندلی مسافر اضافه شده‌است. همه وسایل نقلیه اکنون مجهز به زره و HP اضافی هستند تا با تمام آسیب‌های وارده از سلاح‌های اضافی تعادل خود را حفظ کنند.

شما می توانید یوسی بازی پابجی موبایل مورد نیاز خود را از فروشگاه موجو جم تهیه کنید.

آیتم‌های جدید

  • رادار قابل‌حمل:در حالت payload 2.0 پابجی موبایل این رادارها را می توان در هر مکان مورد استفاده قرار داد – آن‌ها می توانند منطقه را اسکن کنند و به کاربر تمام وسایل نقلیه مجاور را نشان دهند.
  • کنترل‌کننده پهباد UAV : یک هواپیمای بدون سرنشین که مجهز به یک راه‌انداز موشک است دور نقشه پرواز می‌کند. سپس بازیکنان می‌توانند موشک‌های خود را فعال کرده تا به دشمنان شلیک کنند.
  • یونیفرم بمب: یک زره کامل بدن که تا حد زیادی آسیب های ناشی از انفجار را کاهش می‌دهد.

مود payload 2.0 پابجی موبایل

سلاح های سنگین جدید

در نسخه جدید مود payload شما شاهد سلاح های سنگین جدید با قابلیت های ویژه ای خواهید بود.

  • موشک هدایت‌شونده AT4 : یک موشک که توسط لیزری که کاربران آن را کنترل می کنند هدایت می شود. بعد از پرتاب آن، بازیکنان می‌توانند موشک را توسط لیزر به هر نقطه ای که می‌خواهند مورد هدف قرار دهند.
  • راکت M202 : این راکت دارای ۴ جایگاه پرتاب موشک است از این رو می‌تواند بدون نیاز به بارگذاری مجدد ۴ بار پرتاب موشک داشته باشد با این تفاوت که بازیکنان نمی‌توانند ۴ شلیک هم زمان داشته باشید.

ویژگی های دیگر

  • هلیکوپتر مسلح: در مود Payload ۲.۰ پابجی موبایل ، مسافران می‌توانند از مسلسل راه اندازی شده بر روی هلیکوپتر استفاده کنند.
  • برج ارتباطات پیشرفته: با استفاده از این برج می توانید هم تیمی های مرده خود را دوباره به بازی برگردانید.
  • جعبه‌های سلاح های ویژه : اقلام جدید و سلاح‌های سنگین را می توان در این جعبه‌ها روی نقشه پیدا کرد.

بیشتر بدانید : برای اطلاعات بیشتر از این بازی می توانید به وبسایت رسمی بازی پابجی موبایل مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »