موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

ماشین های فری فایر

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در بازی فری فایر شما می توانید تعداد زیادی وسیله نقلیه پیدا کنید تا توسط آن ها مسافت های طولانی را در بازی طی کنید.همچنین ماشین های فری فایر ضمن اینکه سرعت حرکت شما را بالا میبرند ،امنیت شما را نیز تامین می کنند.

ماشین های فری فایر

Amphicar

ماشین های فری فایر

یکی از ماشین های فری فایر آمفیکار است.یک وسیله نقلیه با سرعت کم و قدرت دفاعی کم است. زاویه فرمان مناسبی دارد ، می تواند تا ۲ بازیکن را حمل کند و حداکثر سرعت آن ۱۰۰ کیلومتر در ساعت است.

Pickup Truck

وسایل نقلیه در بازی فری فایر

وانت یکی دیگر از ماشین های فری فایر است.اینوانت یک وسیله نقلیه با سرعت متوسط ​​و دارای دفاع متوسط ​​است. زاویه فرمان مناسبی دارد ، می تواند تا ۲ بازیکن را حمل کند و حداکثر سرعت آن ۱۲۰ کیلومتر در ساعت است.

Sports Car

ماشین های فری فایر

اتومبیل اسپرت وسیله ای پرسرعت و دارای قدرت دفاعی کم است. دارای زاویه فرمان سخت است ، می تواند تا ۲ بازیکن را حمل کند و حداکثر سرعت آن ۱۶۰ کیلومتر در ساعت است.

Jeep

 

وسایل نقلیه در بازی فری فایر

جیپ یک وسیله نقلیه سرعت متوسط ​​با قدرت دفاعی متوسط ​​است. دارای زاویه فرمان متوسط است ، می تواند تا ۴ بازیکن را حمل کند و حداکثر سرعت آن ۱۱۳ کیلومتر در ساعت است.

Tuk Tuk

ماشین های فری فایر

یکی از ماشین های فری فایر tuk tuk است.خودرویی با سرعت کم و قدرت دفاعی کم است. زاویه فرمان آسان است ، می تواند ۳ بازیکن را حمل کند و حداکثر سرعت آن ۱۰۰ کیلومتر در ساعت است.

بیشتر بخوانید:پت های فری فایر(حیوانات در بازی فری فایر)

Monster Truck

وسایل نقلیه در بازی فری فایر

کامیون هیولا وسیله نقلیه ای با سرعت متوسط ​​و دارای قدرت دفاع بالا است. دارای زاویه فرمان سخت است ، می تواند تا ۴ بازیکن را حمل کند و حداکثر سرعت آن ۱۱۲ کیلومتر در ساعت است.

Motorcycle

ماشین های فری فایر

موتور سیکلت وسیله نقلیه ای با سرعت متوسط ​​و قدرت دفاعی کم است. زاویه فرمان مناسبی دارد ، می تواند تا ۲ بازیکن را حمل کند و حداکثر سرعت آن ۱۳۰ کیلومتر در ساعت است.

برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

از کجا می توانید وسایل نقلیه را در Free Fire پیدا کنید؟

به دلیل سیستم جایگذاری تصادفی خودرو ها ، هیچ تضمینی برای دریافت وسیله نقلیه مورد نظر شما وجود ندارد. اما قطعاً یافتن وسیله نقلیه در نقاط زیر امکان پذیر است:

مپ Bermuda

وسایل نقلیه در بازی فری فایر

مپ Kalahari

ماشین های فری فایر

مپ Purgatory

وسایل نقلیه در بازی فری فایر

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی گارنا فری فایر مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »