موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

بهترین شخصیت های فری فایر

زمان مطالعه: 4 دقیقه

فری فایر دارای ویژگی های منحصر به فردی است که آن را از سایر بازی های موبایل ژانر Battle Royale متمایز می کند. یکی از مواردی که در بازی برجسته است ، گنجاندن شخصیت هایی است که توانایی های ویژه ای دارند که به بازیکنان در میدان جنگ کمک می کنند.این بازی ۳۳ شخصیت ارائه می دهد. هر یک از آنها ، به جز آدم و حوا ، توانایی های متمایزی دارند.در این مقاله ، ۵ شخصیت برتر در Garena Free Fire را معرفی می کنیم.

پنج شخصیت برتر فری فایر

بهترین شخصیت های فری فایر:کاراکتر Alok

بهترین شخصیت های فری فایر

یکی از بهترین شخصیت های Free Fire است و توانایی منحصر به فردی به نام Drop the Beat را دارد. این توانایی باعث ایجاد هاله ۵ متری می شود که سرعت متحد خود را ۱۰٪ افزایش می دهد و همچنین ۵ HP در ثانیه را برای مدت زمان ۵ ثانیه در سطح پایه بازیابی می کند و در بالاترین سطح ، زمان به ۱۰ ثانیه افزایش می یابد.

Alok یکی از متنوع ترین توانایی ها را دارد زیرا می توان از آن برای بازی تهاجمی و دفاعی استفاده کرد.

برای بدست آوردن این کاراکتر باید ۵۹۹ الماس را مصرف کنید.

بهترین شخصیت های فری فایر:کاراکتر K

بهترین شخصیت های فری فایر

K یکی از جدیدترین و بهترین شخصیت های فری فایر است که به تازگی به بازی اضافه شده است. او یکی از عجیب ترین توانایی های بازی را دارد که «استاد همه» نامیده می شود.این کاراکتر دو مهارت کاربردی و اصلی دارد،مهارت روانشناسی و مهارت جوجیتسو که در ادامه به بررسی این دو ویژگی یکی از بهترین شخصیت های فری فایر میپردازیم.

مهارت جوجیستو:این مهارت به کاراکتر K کمک میکند که کل EP های هم تیمی های خود را تا شعاع ۶ متری به میزان ۵۰۰درصد افزایش دهد!

مهارت روانشناسی:با این مهارت شخصیت K قادر است ۲ EP را در هر ۳ ثانیه بازیابی کند.و در هر مسابقه قادر است حداکثر ۱۰۰ EP را بازیابی کند هرچقدر که سطح این کاراکتر افزایش یابد و پیشرفت کند قادر خواهد بود در هر مسابقه EPهای بیشتری را بازیابی کند.

یکی از نکات منفی این شخصیت مدت زمان CoolDown است که ۲۰ ثانیه زمان میبرد.

بیشتر بخوانید: بهترین اسکین های شات گان بازی فری فایر

بهترین شخصیت های فری فایر:کاراکتر Jai

بهترین شخصیت های فری فایر

Jai توانایی “Raging Reload” را دارد که با به روزرسانی OB24 به طور قابل توجهی به آن پرداخته شد. این یک توانایی همیشه فعال است که با هر بار ضربه زدن ، ۳۰٪ ظرفیت خشاب اسلحه خود را به طور خودکار بارگیری می کند .این توانایی در سطح شخصیت ۸ (سطح توانایی ۶) به ۴۵٪ افزایش می یابد. با این حال ، فقط به AR ، SMG ، SG و Pistols محدود می شود.

وقتی بازیکنان از این شخصیت استفاده می کنند ، دیگر نگران مهمات نیستند. اگر بازیکن کمی متمایل به گیم پلی عجولانه و تهاجمی باشد ،این توانایی می تواند یک مزیت به حساب بیاید.

بهترین شخصیت های فری فایر:کاراکتر Jota

شخصیت jota بازی فری فایر

Jota یک توانایی ویژه دارد.به ازای هر کیل با استفاده از shotguns و SMG بلافاصله ۲۵ HP به جان شما اضافه میشود.

این شخصیت در نبردهای نزدیک به یک چهارم ، جایی که SMG و Shotguns مورد استفاده قرار می گیرند ، مفید است که باعث میشود به یکی از محبوب ترین و بهترین شخصیت های فری فایر به حساب بیاید، زیرا HP بلافاصله بازیابی می شود.

برای خرید جم بازی فری فایر میتوانید به فروشگاه موجو جم مراجعه کنید تا در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی انلاین سفارش شما انجام شود.

بهترین شخصیت های فری فایر:کاراکتر Moco

بهترین شخصیت های فری فایر

یکی از بهترین شخصیت های فری فایر Moco است که توانایی او Hacker’s Eye نامیده می شود. Moco قدرت این را دارد که هر دشمنی که به آن شلیک میکند را برای مدت زمان ۲ ثانیه نشانه کند و محل دشمن را بر روی نقشه به هم تیمی های Moco نشان دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وب سایت رسمی گارنا فری فایر مراجعه کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

2 دیدگاه دربارهٔ «بهترین شخصیت های فری فایر»

  1. Morteza

    فقط اسکایل من اسکایلر دارم جم زدم براش به شما هم میگم اسکایلر بگیرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »