موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل

زمان مطالعه: 4 دقیقه

سیزن ۹ بازی کالاف دیوتی موبایل منتشر شد که هم اکنون برای نسخه های اندروید و آی او اس در دسترس است.

در فصل ۹ کالاف دیوتی موبایل شما شاهد بروزرسانی های بسیاری از جمله مپ جدید، کارکترها و اسلحه های جدید هستید که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم. این سیزن نیز دارای سلاح های مختلفی است که شما می توانید مقاله مرتبط با بهترین سلاح های فصل ۹ کالاف دیوتی موبایل را در وبلاگ موجو جم بررسی کنید.

سیزن 9 کالاف دیوتی موبایل

نکته برجسته دیگری که در فصل ۹ کالاف دیوتی موبایل وجود دارد به روز رسانی جدید Gunsmith است که به شما اجازه می‌دهد تا سلاح‌های خود را شخصی سازی کنید. شما همچنین می‌توانید در این نسخه به جای رقابت های ۵ نفره این بار رقابت های ۱۰ نفره را امتحان کنید.

برای ارتقاء سطح بازی و عملکرد بهتر خود در این فصل می توانید اقدام به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از فروشگاه موجو جم کنید.

ویژگی های جدید فصل ۹ کالاف دیوتی موبایل

Shipment 1944

مپ Shipment ۱۹۴۴ در سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل تا حدودی کوچک است، یک میدان تنگ و تقریبا متقارن که بازیکنان را وادار به درگیری مداوم در داخل و اطراف صندوق‌های تامین که روی ساحل وجود دارند می کند.

نکات اصلی:

  • پیروزی در مپ Shipment ۱۹۴۴ به پیدا کردن تعادل مناسب بین دفاع در برابر حملات و پی‌گیری خود نیاز دارد. زمانی که در فضای باز مبارزه می‌کنید، نایستید و تا جایی که می توانید حرکت کنید.
  • Shotguns و SMGs به طور خاص در وسط کار می‌کنند اما سعی نکنید زمانی که ممکن است از تمامی نقاط مورد حمله قرار بگیرید مستقیما در مرکز بایستید.
  • تفنگ‌های تهاجمی، LMGs و حتی تفنگ‌های تک‌تیرانداز همه می‌توانند در اطراف مپ به خوبی عمل کنند. Shipment ۱۹۴۴ برای کاربران LMG که در پشت دو وسیله نقلیه موضع بگیرند و به اطراف شلیک کنند شهرت دارد. اگر این کار علیه شما مورد استفاده قرار گیرد، از مسیری دیگری بروید و آن‌ها را کنار بگذارید یا یک نارنجک پرتاب کنید و آن‌ها را از پشت غافل گیر کنید.

برای آشنایی با ترفندهای تخصصی مپ shipment 1944 به سایت زیر مراجعه کنید.

shipment 1944

Gunsmith

در فصل ۹ کالاف دیوتی موبایل بازیکنان می‌توانند از چندین وسیله برای شخصی سازی سلاح‌هایشان استفاده کنند. درواقع gunsmith یک رابط بهتری برای شخصی سازی سلاح هایتان در اختیارتان قرار می‌دهد. همچنین شما شاهد تغییراتی در فرمت های سلاح هایی که تاکنون جمع‌آوری کرده‌اید، خواهید بود. برای مثال، سلاح های Legendary و Epic در حال حاضر Blueprints هستند. سلاح‌های نادر و غیر معمول اکنون جز گزینه‌های ارتش هستند.

 

ویژگی های جدید gunsmith سیزن 9 کالاف دیوتی

gunsmith به شما این امکان را می دهد که تقریبا هر سلاحی را شخصی سازی کنید. یک رابط دقیق این کار را آسان‌تر می‌کند تا بدانید چه تغییراتی را در سلاح ایجاد می‌کنید. بدین صورت که این پیغام برایتان می آید که ممکن است برخی از سلاح های شما نیاز به ارتقا داشته باشد. مطمئن شوید که هنگام انجام این کار از XPs خارج نشوید.

برای اطلاعات بیشتر از ویژگی های جدید Gunsmith اینجا را کلیک کنید.

۱۰v10

اگر از طرفداران بازی کالاف دیوتی موبایل باشید می دانید که کاربران می توانند در رقابت های ۵ به ۵با یکدیگر به رقابت بپردازند. در سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل یک حالت گسترده تر به نام ۱۰v10 وجود دارد که کاربران در رقابت های ۱۰ به ۱۰ با یکدیگر مبارزه می کنند.

در حالت ۱۰v10 شما هیچ تفاوتی باحالت ۵v5 مشاهده نخواهید کرد. شما یک نوع بازی را انتخاب می کنید و سپس وارد بازی خواهید شد و تنها تفاوت آن این است که به جای ۵ بازیکن شما باید با ۱۰ بازیکن بازی را اجرا کنید.

Battle Royale

در حالت بتل رویال سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل شما شاهد ویژگی های جدیدی هستید که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • بروز رسانی یک نقشه گسترده با ۴ منطقه جدید Outpost, Dormitory, Radar Base, Campground
  • استفاده از آیتم های جدید؛ در فصل ۹ کالاف دیوتی موبایل این امکان برای شما فراهم شده که زره آسیب دیده خود را با استفاده از تجهیزاتی که در اختیار دارید تعمیر کنید همچنین می توانید سرعت گلوله و شدت آسیب دیدگی سلاح هایتان را افزایش دهید.
  • مشاهده جلوه های تصویری جدید؛ بدین صورت که زمانی که شما به سمت بازیکنان حریف شلیک می کنید و گلوله به آن ها برخورد می کند شاهد جلوه های تصویر به خصوصی باشید. این جلوه های ویژه برای هر یک از اسلحه ها حالت خاص خود را دارد.
  • استفاده از سلاح های جدید؛ سلاح های زیادی در سیزن ۹ کالاف دیوتی موبایل اضافه شده است. بخش بتل رویال نیز شامل سلاح هایی جدیدی است که می توانید از آن ها استفاده کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

 

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »