موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

دریافت جم رایگان براول استارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

امروز با آموزش دریافت جم رایگان براول استارز همراه شما هستیم و روش هایی برای آن معرفی می کنیم در ادامه همراه ما باشید.

براول استارز، بازی اکشن ساخته شده توسط Supercell است. این بازی که توسط این شرکت خوش نام ساخته شده است، پس از انتشار بسیار محبوب شد زیرا یک گیم پلی جدید و متفاوت را معرفی کرد. در این بازی نیز مانند سایر بازی های سوپرسل ، جم عنصری مهم است که شما با استفاده از آن می توانید سریعتر در بازی پیشرفت کنید.

دریافت جم رایگان براول استارز

جم براول استارز چیست ؟

جم (الماس) در بازی براول استارز به رنگ سبز است و یک عنصر کمیاب است. با استفاده از جم در این بازی می توانید اقدام به خرید جعبه ها، اسکین ها،سکه و سایر آیتم های فروشگاهی بازی کنید.

روش دریافت جم رایگان براول استارز

یکی از راه های دریافت جم رایگان براول استارز ، استفاده از جعبه ها (brawl box) است. شما با باز کردن این جعبه ها مقداری جم دریافت می کنید البته مقدار جم در هر جعبه متغیر است.

هنگامی که لول شما افزایش پیدا می کند، به شما جعبه هایی تعلق می گیرد که با استفاده از این جعبه ها می توانید جم دریافت کنید بنابراین برای افزایش لول تلاش کنید.

یکی از بهترین روش های دریافت جم رایگان براول استارز ، استفاده از ربات جم رایگان موجو جم است. با عضویت در این ربات و دعوت دوستان از طریق لینک اختصاصی شانس خود را در شرکت در قرعه کشی افزایش دهید و برنده جم شوید. این قرعه کشی ها هر هفته برگزار می شود شاید برنده بعدی شما باشید.

یکی دیگر از این راه ها، استفاده از برخی نرم افزار ها است که شما با جمع آوری امتیاز ها آنها را به گیفت کارت تبدیل می کنید و با استفاده از آن جم می خرید. البته این روش توصیه نمی شود چون شما باید وقت زیادی را برای جمع آوری امتیاز بگذارید و باید بدانید که اکثر این نرم افزار ها تقلبی هستند و به شما هیچ گیفت کارت رایگانی نمی دهند.

خرید جم براول استارز

آسان ترین روش دریافت جم برول استارز ، خرید آن است. پس از خرید جم ، فورا اکانت شما شارژ می شود و می توانید از بازی خود لذت ببرید. فروشگاه موجو جم امکان خرید جم براول استارز به صورت ارزان را فراهم کرده است تا بازیکنان این بازی بتوانند به آسانی اکانت خود را شارژ کنند.

در مقاله ای دیگر ، بهترین روش های خرج کردن جم براول استارز را به طور کامل توضیح داده ایم که شما با خواندن این مقاله می توانید به شناخت منابع در این بازی برسید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

8 دیدگاه دربارهٔ «دریافت جم رایگان براول استارز»

  1. ص‌ امید وارم که خوب باشه

  2. حسین

    عالیی

  3. Mehrdad 7

    عالی

  4. mahdi azaim

    عالی

    1. علی

      سلام چی رو باید به دوستات معرفی کرد

  5. سجاد

    خیلی خوب

  6. m.s

    عالي

  7. کیان

    عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »