موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

جم رایگان کلش آف کلنز | روش های دریافت جم

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز روش های دریافت جم کلش آف کلنز را بررسی می کنیم، با ما همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم روش های دریافت جم رایگان کلش آف کلنز و دیگر روش های آن را توضیح دهیم. ارزشمند ترین منبع در بازی کلش آف کلنز، جم است. جم (gem) به معنای جواهر است. این جواهرات سبز رنگ در بازی کلش آف کلنز کاربرد بسیار وسیعی دارد و بسیار کمیاب است. تقریبا می توان گفت که با استفاده از جم در بازی کلش آف کلنز می توان هر کاری را انجام داد. با خرید جم و بلیت طلایی کلش آف کلنز از این بازی پرطرفدار لذت ببرید.

جم رایگان کلش آف کلنز : کاربرد های جم

کاربرد جم در کلش آف کلنز وسیع است برای مثال با استفاده از جم می توانید کارگر های جدید بخرید، فرایند ساختمان های در حال ساخت یا آپگرید خود را سریعا تکمیل کنید، نیرو های خود را سریعتر ارتقا دهید، زمان استراحت هیرو ها را کاهش دهید، منابع بازی مانند اکسیر، سکه و اکسیر سیاه بخرید، وسایل تزئینی برای دهکده خود تهیه کنید و…

اما مهمترین دلیل برای خرج کردن جم، خریدن کارگر است. هرچه کارگر بیشتری داشته باشید، کار های دهکده شما زودتر انجام می شود و به این معناست که دهکده شما زودتر پیشرفت می کند.

خرید جم را با اطمینان خاطر از سایت موجو جم انجام دهید.

در ادامه به روش های دریافت جم در کلش آف کلنز می پردازیم:

جم رایگان کلش آف کلنز : انجام دادن ماموریت ها

یکی از راه های به دست آوردن جم رایگان کلش آف کلنز ، انجام ماموریت ها در بازی است. این ماموریت ها در بخش دستاورد ها قرار دارند و شما با انجام دادن کار هایی که توسط بازی ذکر شده است، می توانید مقداری جم و XP برای افزایش سطح خود به دست بیاورید. برخی از ماموریت های آن عبارتند از غارت مقدار مشخصی اکسیر و سکه، ساختن برخی ساختمان ها و ارتقا آنها، بازگشایی نیرو های جدید و رسیدن به لیگی خاص. این روش زمان بر است و شما باید برای انجام ماموریت های آن صبور باشید و آنها را دقیقا انجام دهید.

جعبه جم (Gem Box)

این جعبه ها، هر چند هفته یکبار در مپ شما ظاهر می شود. هنگامی که آنرا از بین میبرید به شما ۲۵ جم می دهد. ظاهر شدن این جعبه در دهکده شما رندوم و زمان بر است.

از بین بردن موانع

منظور از موانع، درخت ها، بوته ها، سنگ هایی است که در زمین بازی شما ظاهر می شوند. این موانع هم هر چند روز یکبار در مناطقی از دهکده شما که در آن سازه ای وجود ندارد ظاهر می شوند. شما با دادن مقداری اکسیر یا سکه می توانید این موانع را از میان بردارید و به صورت شانسی از هر مانع ۰ الی ۵ جم دریافت کنید. برای از بین بردن این موانع باید کارگر آزاد داشته باشید. این روش هم نیازمند صبوری است چون بعضی از موانع به شما هیچ جمی نمی دهند و ظاهر شدن این موانع در دهکده شما طولانی است.

معدن جم

برای دسترسی به این معدن باید بیلدر بیس را بازگشایی کرده باشید. بیلدر بیس همان دهکده دیگر شماست که با کشتی که در پایین دهکده شما قرار دارد به آنجا می روید. معدن جم ابتدا در این مپ به صورت ویران شده قرار دارد و شما باید آن را بازسازی کنید. این معدن روزانه مقدار بسیار کمی جم به شما می دهد و شما برای دریافت جم از آن باید مدتی طولانی منتظر بمانید. با ارتقا این معدن، مقدار جم دریافتی از آن افزایش می یابد.

جم کلش آف کلنز
جم کلش آف کلنز

رویداد ها

ممکن است که در رویدادی به شما پیشنهاد شود که با استفاده از نیرو ها و اسپل های خاصی اتک بزنید و یا تعدادی خاص از نیرو ها تهیه کنید. با انجام دادن ماموریت های این رویداد ها مقداری جم دریافت می کنید.

خرید جم

یکی از روش های دریافت جم در کلش آف کلنز نیز خرید جم است. شما می توانید با خرید جم به مقدار مورد نیاز، سریعا به این مقدار جم دسترسی پیدا کنید و منتظر انجام دادن ماموریت ها و… نباشید و سریعتر دهکده خود را ارتقا دهید. در صورت داشتن جم می توانید کارگر های بیشتری را خریداری کنید و کار های بیشتری را در دهکده خود و زودتر انجام دهید. شما می توانید به آسانی و در سریعترین زمان ممکن از سایت موجو جم اقدام به خرید جم کلش آف کلنز کنید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

1 دیدگاه دربارهٔ «جم رایگان کلش آف کلنز | روش های دریافت جم»

  1. من۱۰۰۰۰جم میخام لفا بریزید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »