موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

افزایش لول هی دی ، معرفی ۱۰ روش برای افزایش سریع لول

زمان مطالعه: 3 دقیقه

امروز به بررسی ترفند های افزایش لول هی دی می پردازیم، با ما همراه باشید.

بازی هی دی از کمپانی سوپرسل، یکی از معروف ترین بازی های موبایل است. این بازی میلیون ها بازیکن در سراسر جهان دارد. هی دی یک بازی در سبک استراتژی است که اگر ترفند های آن را کامل بدانید بسیار به این بازی علاقه مند می شوید.در این قسمت با ترفند های افزایش لول هی دی آشنا می شوید. با خرید جم و الماس بازی هی دی به راحتی رقبای خود را شکست دهید.

ایکس پی (xp) چیست

ایکس پی، مخفف experience به معنای تجربه است. در بازی هی دی ، xp ستاره های آبی رنگی هستند که شما با انجام دادن وظایف و کار هایی در مزرعه خود، به دست می آورید. در هر سطح شما برای افزایش لول (سطح) خود نیازمند مقدار بیشتری xp دارید. با خرید جم از سایت موجو جم جایگاه بهتری در بازی کسب کنید.

در این قسمت ، قصد داریم به شما روش ها و ترفند هایی را برای افزایش سریعتر لول معرفی کنیم تا دهکده ای پیشرفته تر بسازید:

تا می توانید کشت کنید

هر چه بیشتر کشاورزی کنید و محصولات بیشتری بکارید، XP و بونس بیشتری دریافت می کنید و در نتیجه لول شما سریعتر ارتقا پیدا می کند. پیشنهاد ما به شما، کاشتن گندم است چون این محصول زودتر قابل برداشت است.

هر روز بازی کنید

می توانیم بگوییم که این بهترین روش برای افزایش سریعتر لول در بازی است. اگر هر روز وارد بازی شوید و وقت بیشتری برای مزرعه خود بگذارید، XP بیشتری دریافت می کنید.

از رویداد های روزانه استفاده کنید

رویداد های روزانه و ماموریت های آن ها یک راه مناسب برای دریافت سکه و XP در هی دی است.

به حیوانات غذا دهید

این روش بسیار آسان است. شما با غذا دادن به حیوانات مزرعه خود XP دریافت می کنید. علاوه بر آن منابع دیگری نیز دریافت می کنید. بنابراین حتما روی بخش حیوانات سرمایه گذاری کنید!

در این زمینه مرغ ها، بیشتر از بقیه حیوانات به شما کمک می کنند چون غذا دادن و جمع آوری تخم مرغ آنها سریعتر صورت می گیرد. همچنین غذای مرغ ها، سریعتر از بقیه حیوانات تولید می شود.

افزایش لول هی دی
افزایش لول هی دی

سفارشات را تکمیل کنید

سفارشات ممکن است وقت زیادی را از شما بگیرند اما در عوض ، معمولا XP نسبتا زیادی به شما می دهند که کمک بسیار بزرگی به بالا رفتن لول شما می کند.

محصولاتتان را به ویزیتور ها بفروشید

برخی از ویزیتور ها پیشنهادات خوبی را در ازای خرید محصولات به شما می دهند. بنابراین از ایکس پی های دریافتی از ویزتور ها غافل نشوید!

ماهیگیری کنید

ممکن است ماهیگیری خسته کننده به نظر بیاید اما اگر می خواهید زودتر لول خود را افزایش دهید، حتما این کار را انجام دهید. ماهیگیری موقعیت خوبی برای به دست آوردن XP است.

استفاده از روزنامه را نادیده نگیرید

شما برای افزایش لول به پول لازم دارید. روزنامه یک راه فوق العاده برای افزایش درآمد دهکده شماست. حتما از روزنامه استفاده کنید و محصولات خود را به فروش برسانید.

شمش بسازید

ساختن شمش و فروش آن علاوه بر پول زیادی، مقداری زیادی هم به شما XP می دهد. البته ساختن شمش زمان بر است و برای آن باید صبور باشید.

زمان سنج باشید

هنگامی که قصد دارید به مدت طولانی وارد بازی نشوید(مثلا شب تا صبح که در خواب هستید) محصولات گران کشت کنید. این محصولات معمولا زمان بر هستند و در عوض XP زیادی به شما می دهند.

در این قسمت ما برخی از راه های دریافت xp در بازی هی دی را به شما معرفی کردیم. انجام این فعالیت ها و به ویژه بازی کردن هر روز هی دی ، میتواند سریعتر لول شما را افزایش دهد. توجه داشته باشید که تمرکز خود را فقط روی xp قرار ندهید و به منابع دیگر هم توجه کنید. داشتن همه این منابع در کنار هم موجب پیشرفت مزرعه شما می شود.

در مقاله بعد به نقد و بررسی این مزرعه دوست داشتنی می پردازیم، با ما همراه باشید.

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299
موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها
فرهنگ صحیح بازی های ویدئویی
شایان بیکران

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها

موجوجم این بار همراه با فرصت های شغلی برای گیمرها و استریمرها مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک) و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تازه‌ترین گزارش

بیشتر بخوانید »