موجوجم | خرید جم

ورود | ثبت نام

هاستل کستل و آموزش این بازی جذاب از مبتدی تا حرفه‌ای

زمان مطالعه: 8 دقیقه

امروز در سایت موجوجم شاپ با آموزش بازی هاستل کستل همراه شما خواهیم بود . در این مقاله سعی بر این داشتیم تا به تمامی نکات بازی اشاره کنیم و آگاهی دوستانی که هیچ شناختی نسبت به هاستل کستل ندارند را بالا ببریم . با ما همراه باشید.

هاستل کستل و آموزش این بازی جذاب از مبتدی تا حرفه‌ای

در ابتدا به معرفی کلی بازی و نگاهی به گیم پلی هاستل کستل خواهیم داشت .

نام هاستل کستل به فارسی یعنی قلعه مهمانسرا نام عنوان جدیدی از بازی های نقش آفرینی یا همان (RPG) است که به تازگی در گوگل استور عرضه شده و امتیاز بسیار مناسب ۴٫۷ از ۵ را نصیب خود کرده و همینطور تا به امروز بیش از ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ کاربر اندروید این بازی دانلود و نصب کرده اند.

این بازی در سبک نقش آفرینی هست این بازی کاملا از بازی fallout shelter الهام گرفته و دارای محیطی جذاب و سرگرم کننده هست که در ادامه به ویژگی های این بازی می پردازیم. با خرید الماس بازی هاستل کستل به راحتی بالاترین امتیاز ممکن را کسب کنید.

ویژگی های جذاب بازی hustle castle عبارت اند از :

۱– وجود حالت داستانی با صدها مرحله جالب و چالش برانگیز که در آنها می بایست با قهرمانان تان به جنگ اورک ها، غول ها، اسکلت ها و حتی اژدهایان بروید. هر کدام از دشمنان شما روشی برای مبارزه دارد. یکی به جادو تکیه کرده، دیگری به شمشیر تیز و آن دیگری به هوش و ذکاوتش در جنگ. با این حال یادتان باشد که در این بازی هدف وسیله را توجیه میکند!

۲– ساخت قلعه، شما میتواند اتاق های مختلفی در قلعه تان بسازید و اتاق های فعلی تان را نیز ارتقا دهید. تمام آن چیزی که برای ساخت یک قلعه رویایی لازم است در اختیار شماست. هم اکنون ساخت قلعه تان را آغاز کنید!

۳– آموزش به رعایا، هر کدام از رعایای شما میتواند مهارت های جدیدی را آموخته و همچنین به سلاح ها و تجهیزات مختلفی مجهز شود. شما میتوانید رعایایتان را به جنگجو یا کاتب تبدیل کنید و حتی جای آنها را با هم عوض کنید!

۴– دارای حالت چند نفره، قرون وسطایی شوید! به قلعه کسانی که دوستشان ندارید حمله کرده و اموالشان را به غارت ببرید. بعد هم میتوانید قلعه شان را بسوزانید!

۵– گروه ها (کلن ها)، شما میتوانید با کاربران دیگر تشکیل گروه (کلن) بدهید، با یکدیگر چت کنید، به توسعه قلعه هم کمک کنید، قهرمانان بیشتری را تربیت کنید و نقاط و قلعه های دیگر را فتح کنید. با بودن در یک گروه به نوعی میتوانید با کاربران دیگر همکاری کنید.

۶– درگاه ها و هزارتوها، با ورود به درگاه ها و هزارتوها شانس بیشتری برای پیدا کردن صندوقچه ها و آیتم های ارزشمند خواهید داشت. همچنین با دشمنان و سرزمین های جدیدی نیز آشنا خواهید شد.

۷– کاروان ها، اگر از جنگیدن خسته شده اید خوب می توانید جنگ را کنار گذاشته و به تجارت مشغول شوید!

شما علاقه مندان با خرید الماس بازی هاستل کستل از سایت معتبر موجو جم ، امکان ارتقا موارد درج شده بالا و قدرت سطح کیفیت بازی خود را خواهید داشت و تجربه لذت بخش تری را به همراه دارد در ادامه از نحوه تهیه و خرید الماس های این بازی برای شما خواهیم گفت . با خرید جم از سایت موجو جم از این بازی محبوب لذت ببرید.

– ادامه داستان بازی، در ادامه داستان بازی باید با یک ابرشرور جهانی روبرو شده و او را شکست دهید.

 

نیروهای بازی هاستل کستل و معرفی بهترین نیروها

در بازی hustle castle سه گروه نیرو وجود دارد:

۱- سربازهای پیاده

۲- جادوگرها

۳- کماندار

برای شرایط مختلف بازی شما میتوانید تجهیزات مختلفی برای هر کدوم بردارید .

با توجه به اینکه تجهیزاتی که بدست میاورید برای شما کاملا از قبل قابل پیشبینی نیست بنابر این قبل از اینکه تجهیزات مناسب رو بدست بیاورید می توانید بگویید دقیقاً چه ترکیب نیرویی می توانید داشته باشید .

برای مثال برای ۴ سرباز ۲ نفر شمشیری ۱ نفر جادوگر برای زنده کردن و یک نفر کماندار (وقتی قدرت حمله بالا میخواید ) یا یک نفر شمشیری دو تا جادوگر برای زنده کردن و یک کماندار .

(وقتی در جادوگرها قدرت خوبی دارید و البته یکنفر شمشیری جلو خیلی قوی و زره قدرتمندی داشته باشه ) یا یک نفر شمشیری و یک نفر جادوگر و دو کماندار (برای زمانی که دو کماندار خیلی قوی دارید و یک شمشیری با دفاع بالا دارید ).

تجهیزات سربازهای پیاده و کماندار شبیه به هم هستند .یعنی از نظر سرعت و فرایند درگیری شبیه به هم هستند .معمولا تجهیزات سریعتر زودتر به نتیجه میرسند و زودتر باعث کشته شدن سربازهای دشمن میشوند و اسلحه های قوی تر کندتر هستند .در کل بنظر میرسد تجهیزات سریعتر بهتر هستند و مخصوصا در آرنا باعث میشوند از نظر زمانی جلو بیفتد .

روی تجهیزات شمشیر زنها و و کماندارها ممکن است امکان گیج کردن دشمن وجود داشته باشد که با توجه به زمان از یک ثانیه تا ۲٫۵ ثانیه و بالاتر میتواند سرباز مقابل رو از کار بیاندازد .البته این یک قابلیت خوب برای کماندار میتواند باشد.

 

بررسی قابلیت های مختلف نیروهای بازی هاستل کستل

۱٫ قابلیت critical که موجب ضربه ناگهانی و دوبرابری به دشمن میشود که قابلیت خیلی خوبی بر روی شمشیرها و کم آنهاست . و باعث افزایش قدرت هجومی می شود ‌.

۲٫ قابلیت damage هست که هر چی بیشتر باشه باعث آسیب بیشتر به دشمن می شود در مقابل damage قابلیت armor هست که از آسیب رساندن جلوگیری میکند و هر چی بیشتر باشد باعث آسیب رسیدن کمتری میشود .

۳٫ قابلیت دیگر dodge هست که باعث میشود در مقابل ضربات جاخالی داده شود .هر چی قابلیت dodge سرباز شما بیشتر باشد اگر قدرت ضربه سرباز دشمن از این قابلیت کمتر باشد ضربات به سرباز شما اثری ندارد .مثلا اگه dodge سرباز شما ۱۰۰۰ باشد و قدرت ضربه دشمن ۹۰۰ باشه احتمال خیلی کمی وجود دارد که سرباز دشمن بتواند به سرباز شما ضربه موفقیت آمیزی بزند .

قابلیت dodge بیشتر بدرد سربازهای پیاده جلو میخورد چون جادوگر و کماندار زیاد در معرض ضربه مستقیم نیست مگر اینکه جنگ به نفع دشمن پیش برود که دیگه کار از کار گذشته و احتمالاً شما بسمت شکست پیش می روید .

اما جادوگرها با سلاح خودشان می توانند زنده کنند (resurrect) میتوانند سلامتی بدن افزایش بدهند (restor) می توانند آسیب بزنند (deal) که در حالت آسیب زدن میتونن آسیب splash یا پخش بزنند . البته که گروه نزدیک به هم رو میتونن به همراه هم آسیب بزنند .

بهترین قابلیت برای جادوگر زنده کردن هست که در ابزارشون باید حالت resurrect وجود داشته باشد .

 

اما بهترین حالت در تجهیزات مختلف از نظر تجربه بازی ما

زره برای شمشیری : قابلیتی که موقع ضربه خوردن تا مدتی مقدار سلامتی بالاتر داشته باشد یا مقدار armor بالاتر . armor بالا و dodge بالا

زره برای کماندار : قابلیت damage و critical بالا

زره جادوگر : spell power بالا

یکی از تکنیکهای پرکاربرد استفاده از زره کماندار با دو چاقو بعنوان اسلحه هست که ضربه خیلی بالا می تواند ایجاد کند.

هاستل کستل و آموزش این بازی جذاب از مبتدی تا حرفه‌ای

 

معرفی ماموریت های بازی هاستل کستل Hustle castle

قسمت اول ماموریت های Storylines quests map

Quest Storylines quests است که می توانید هر مرحله را تکمیل کنید. هر مکان به سه بخش تقسیم می شود، که عمدتا از سه نوع است : هیولای معمولی، ماموران موقت و مرحله رئیس.

هیولاهای معمولی بسیار ضعیف هستند. تا زمانی که نیروی انسانی کافی داشته باشید، باید بتوانید آنها را از بین ببرید.

برای مأموران موقت معمولا آنها نوع خاصی از سربازان را هدف قرار می دهند، مانند کمانداران یا جادوگران شما باید از این نوع سربازان به طور موقت استفاده نکنید و آنها را با سایر مبارزان جایگزین کنید.

برای کارفرمایان، معمولا استراتژی های مختلفی وجود دارد، اما متفاوت است، تا بتوانند در آن زندگی کنند. من یک پست جداگانه برای کمک به کامپایل آن شروع خواهم کرد.

با تکمیل هر مکان، شما نیز قادر به افزایش دشمنان PvP خواهید بود. هر منطقه ۱-۳ دشمن PvP را ارائه می دهد.

قسمت دوم Invasions :

باید بگوئیم تهاجم روزانه، تا ۱۰ مرحله است. هر مرحله ۳۰ دقیقه بعد از شروع اولین حمله رخ می دهد. با تکمیل تهاجم هر مرحله یک صندوق دریافت میکنید . با تکمیل تمام ۱۰ تهاجم یک صندوق بهتر به شما داده میشود. این صندوق حاوی یک سلاح، بجز lebend و epic را شامل میشود . معمولا این مراحل بدون اسپل قابل انجام است .

قسمت سوم پورتال:

پورتال هر هفته حدود ساعت یک و نیم ظهر جمعه باز می شود، برای ۲-۳ روز تا زمانی که تمام soul ها از بین بروند. هنگامی که پورتال بسته می شود، soul ذخیره نمی شود و مدتی زمان دارید تا آنها را مصرف کنید وگرنه از بین میروند .

روش زیر برای افزایش soul شما به طور بی نهایت است. برای اولین بار، soul خود را تبدیل کنید تا بتوانید از الماس مورد نیاز برای ضرب ۲x استفاده کنید. دفعه بعد که پرتال باز شد از الماسها برای چند برابر کردن soul استفاده کنید .برای دفعات بعد هم میتوانید soul به الماس بیشتر و از الماس برای چند برابر کردن soul استفاده کنید .به اینصورت می توانید الماس زیاد داشته باشید یا از soul های زیادی که به این روش در هر مرحله بدست می آورید تجهیزات legend بخرید .

شرکت سازنده این بازی هیجان انگیز امکان خرید الماس برای کاربران خود را فراهم کرده است . شما با خرید الماس بازی Hustle castle هاستل کستل امکان افزایش سطح لول خود و پیشرفت سریعتر را خواهید داشت . هم اکنون در سایت موجو جم مفتخریم با ارائه خدمات فروش الماس بازی هاستل کستل در بسته بندی های مختلف برای شما عزیزان ، امر خرید را برای شما مشتریان تسهیل داده و تجربه لذت بخش تری را کسب کنید . جهت خرید با مراجعه به بخش خرید الماس های هاستل کستل در سایت موجو جم سفارش خود را تکمیل کنید .

قسمت چهارم آرنا :

آرنا جایی است که شما در برابر هر یک از بازیکنان دیگر می جنگید تا به بالا برسید. امتیازی که دریافت می کنید ذخیره می شوند و می توانند جمع شوند. با این امتیازهای جمع شده میتوانید آرتیفکت و تجهیزات قوی منحصر به فرد بخرید و بسیار قوی شوید .ارنا یکی از بهترین مکانهای بدست آوردن تجهیزات عالیست.

قسمت پنجم جنگ های PvP

جنگ های PvP جایی است که می توانید با دیگر بازیکنان مبارزه کنید تا منابع خود را غارت کنید. قبل از اینکه شما در یک جنگ PvP مشارکت کنید، می توانید قلعه را مشاهده کنید. چیزهایی که باید توجه داشته باشید، اسلحه هائی است که دشمن دارد و نوع تجهیزات دفاعی که استفاده میکند . شما می توانید با کلیک کردن بر روی آنها، نیروهای نظامی دشمن را دقیق ببینید و بر اساس امکانات دشمن مجهز شوید و براساس آن بهینه سازی کنید.

جهت ارتقا این قسمت و بخش های دیگر بازی و تهیه الماس Hustle castle با قیمت بسیار مناسب و تحویل سریع با مراجعه به بخش خرید الماس این بازی سفارش خود را ثبت کنید . سفارش شما در کمتر از ۱ ساعت تکمیل خواهد شد.

هاستل کستل و آموزش این بازی جذاب از مبتدی تا حرفه‌ای

 

آموزش ساخت کاراکتر ۵ ستاره در بازی هاستل کستل

برای ساختن کاراکترهای ۵ ستاره صرفاً صرف وقت نیاز است . در هر لولی که کاراکتر داشته باشید ارتقاء نیروها در همان حد امکان پذیر خواهد بود مثلا کاراکتر ۵ ستاره تا لول ۱۰۰ می تواند ارتقا پیدا کند اما کاراکتر ۳ ستاره نهایتا تا لول ۶۰ می تواند ارتقا پیدا کنه .در ابتدای کار مشکل ستاره های کم بزرگ بنظر نمی رسد چون زمان ارتقاء نیروها زیاد نیست اما در لولهای بالاتر چون برای ارتقاء ساعتهای زیادی باید صرف کنید به مشکل بر میخورید که مثلا یک سرباز را از قلعه بیرون کنید و سرباز با کلاس یا ستاره بالاتر را بخواهید بسازید .

این مشکل در مورد سربازها بیشتر است و در مورد بقیه نیروها کمتر چون نهایتا در آشپزخانه یا برای مانا و یا استخراج طلا و غیره به لول ۱۰۰ نمی توانید برسید .

اما روش ایجاد کاراکتر با ستاره بالا چطور است . در ابتدا در هر سطحی که نیرو دارید لازم است یک زن و یک مرد با ستاره بالاتر را انتخاب کنید تا بچه دار شوند . ستاره های بالاتر که بوجود میاید نگهدارید و ستاره های پایین تر را از قلعه بیرون کنید .همینطور ادامه بدهید تا از ترکیب نیروها با ستاره های بالاتر به تعداد ستاره بالاتر در نیروهای جدید تان برسید تا در نهایت همه نیروهایتان ۵ ستاره بشوند .

اگر تعداد ستاره های نیروهاتون کم باشه و مجبور باشید تعداد ستاره ها رو ارتقاء دهید با الماس هم میتوانید تعداد ستاره ها رو زیاد کنید که کمی برای شما خرج خواهد داشت .

راهنما : برای بیرون کردن نیروهای ستاره پایین از روی مشخصات کاراکتر تون banish from the castle را باید بزنید .

قسمت بالای این گزینه هم مشخصه برای تغییر نام کاراکتر هست .

در آخر با توجه به تجربه کاربری ما و نظرات بسیاری از کاربران به شما پیشنهاد می‌شود که این گیم پلی جذاب را از دست ندهید و تجربه لذت بخشی را با این بازی محبوب کسب کنید.

جهت خرید جم بازی هاستل کستلبا قیمت بسیار مناسب و تحویل سریع با مراجعه به بخش خرید جم hustle castle سفارش خود را ثبت کنید . سفارش شما در کمتر از ۲ ساعت تکمیل خواهد شد .

در ادامه …

بخش دیدگاه های سایت موجوجم پذیرای نظرات، دانش ها و باورهای شما در باره این مقاله خواهد بود.

همچنین میتوانید هر هفته با دنبال کردن بخش مجلات اینترنتی سایت از آخرین مطالب ما بهره مند شوید.

4 دیدگاه دربارهٔ «هاستل کستل و آموزش این بازی جذاب از مبتدی تا حرفه‌ای»

  1. محمد پارسا نادری راد

    چگونه اکانت خود را برگردانیم؟

  2. آیدین

    سلام ، چطوری میتونم تعداد کارکتر های قلعه رو بیشتر کن من فقط،۲۰ تا نیرو دارم اما بقیه ۲۰ تا به بالا

  3. ناشناس

    چگونه اکانت بسازیم داخل بازی هاستل کستل

  4. ناشناس

    چجوری میشه پرچم قلعه خود را عوض کرد؟کلن را نمیگویم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MojoNMtets299